Take This Life

Take This Life (https://www.takethislife.com/)
-   Inspirational Music and Movies (https://www.takethislife.com/inspirational-music-movies/)
-   -   up! (https://www.takethislife.com/inspirational-music-movies/up-7418/)

silent cry 01-17-07 11:35 AM

up!
 
It's 'bout as bad as it could be
Seems everybody's buggin' me
Like nothing wants to go my way --
yeah, it just ain't been my day
Nothin's comin' easily
Even my skin is acting weird
I wish that I could grow a beard
Then I could cover up my spots --
not play connect the dots
I just wanna disappear

Chorus:
Up -- up -- up --
Can only go up from here
Up -- up-- up-- Up
where the clouds gonna clear
Up-- up -- up--
There's no way but up from here

Even something as simple as
Forgettin' to fill up on gas
There ain't no explanation why --
things like that can make you cry
Just gotta learn to have a laugh

Repeat Chorus

Oh yeah, yeah, yeah...

When everything is goin' wrong
Don't worry, it won't last for long
Yeah, it's all gonna come around
Don't go let it get you down
You gotta keep on holding on


It's 'bout as bad as it could be
Seems everybody's buggin' me
Like nothing want to go my way --
yeah, it just ain't been my day
Nothin's comin' easily

Repeat Chorus

Oh -- I'm going up [4x]
Oh yeah, yeah, yeah...




Aries 01-17-07 11:40 AM

Quote:

Just gotta learn to have a laugh
That's so true! 8)

silent cry 01-17-07 11:42 AM

When everything is goin' wrong
Don't worry, it won't last for long
Yeah, it's all gonna come around
Don't go let it get you down
You gotta keep on holding on

i like this bit of the song




Aries 01-17-07 11:44 AM

Quote:

Nothin's comin' easily
I really want to say, but that's going to change fast, one of these good ole days! :D


All times are GMT -5. The time now is 05:52 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Shoutbox provided by vBShout v6.2.1 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.


Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2